Bünyan Kaymakamlığımız, ADEM ve Belediyemiz iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz Çanakkale, Bursa ve Ankara kültür gezisini başarıyla tamamladık.
Çanakkale’nin destanlaşan ruhunu, Bursa’nın köklü medeniyet mirasını ve Ankara’nın tarihî ve kültürel değerlerini yerinde görme fırsatı bulduğumuz bu anlamlı programın ilçemiz adına hayırlı olmasını diliyorum.
Ecdadımızın bizlere emanet ettiği tarihi ve manevi değerleri gelecek nesillere aktarmak, milli ve manevi şuurumuzu canlı tutmak adına bu tür kültürel faaliyetleri sürdürmeye devam edeceğiz.